Technická podpora 24/7
Zajišťujeme nepřetržitý technický dohled nad Vaší sítí.
Technický dohled zajištujeme automaticky, ale také 24/7 dohledem technika.
Tikety vždy zanášíme do naší HelpDeskové platformy ehelpdesk.cz
Naše reakční doba na požadavek je v době špičky vždy pod 1h, při havárii v rámci minut.
Reagujeme v režimu 24/7
Profesionálové v oboru
Nepřetržitý monitoring
Férový přístup
Maximální zabezpečení
Jak je možné kontaktovat technika?
eHelpdesk.cz
Zadáním tiketu do naší HelpDeskové aplikace. Kde si požadavek převezme jeden z techniků.
Telefonicky
Kontaktováním technické podpory přes telefonní číslo +420 771 11 00 11.
E-mailem
Zasláním požadavku na e-mailovou adresu podpora@upit.cz. Požadavek se automaticky zapíše do eHelpDesku
Chatem
Používáme chatovací platforma jako je Microsoft Teams, Skype nebo WhatsApp