Technická podpora 24/7instalace-servery.svg

Zajišťujeme nepřetržitý technický dohled nad Vaší sítí.

Technický dohled zajištujeme automaticky, ale také 24/7 dohledem technika.

Tikety vždy zanášíme do naší HelpDeskové platformy ehelpdesk.cz

Naše reakční doba na požadavek je v době špičky vždy pod 1h, při havárii v rámci minut.

 

sprava-serveru.svg
Reagujeme v režimu 24/7
ikona-profesionalove.svg
Profesionálové v oboru
ikona-monitoring.svg
Nepřetržitý monitoring
ikona-ferovy-pristup.svg
Férový přístup
ikona-maximalni-zabezpeceni.svg
Maximální zabezpečení

Jak je možné kontaktovat technika?

eHelpdesk.cz

Zadáním tiketu do naší HelpDeskové aplikace. Kde si požadavek převezme jeden z techniků.

Telefonicky

Kontaktováním technické podpory přes telefonní číslo +420 771 11 00 11.

E-mailem

Zasláním požadavku na e-mailovou adresu podpora@upit.cz. Požadavek se automaticky zapíše do eHelpDesku

Chatem

Používáme chatovací platforma jako je Microsoft Teams, Skype nebo WhatsApp