eHelpDesk.cz – Vaše technická podpora

eHelpDesk.cz je Vaše technická podpora, kde se zákazníkům věnují IT experti 24 hodin denně 365 dní v roce. HelpDesk není jenom špičková poradna, ale také místo, kde si můžete vytvořit vlastní znalostní databáze.

Rychlé řešení požadavků

Celý projekt je postaven na tiketovacím systému, který je zakomponován do intuitivního webového rozhraní, které uživatelům pomáhá si své materiály ukládat a vytvořit si vlastní znalostní databáze. Odpovídat Vám budou pouze kvalifikovaní experti, kteří jsou rozděleni do specializovaných sekcí. K danému problému se tedy vždy dostane špičkově vyškolená osoba. Hlavní prioritou projektu je rychle a kvalitně poskytnout uživateli odpověď na danou problematiku. Pro následné zlepšení služby uzavíráme se zákazníkem také SLA (Service-level agreement). Našim cílem je ušetřit klientovi čas i náklady na řešení úkolů.

Intuitivní webové rozhraní

Celý systém funguje zcela online, není zde třeba naprosto nic stahovat. V rozhraní není omezen počet dotazů, proto také jsme vytvořili jednoduchý online přehledný systém, který vám zobrazí stav Vašeho tiketu. Upozorní uživatele také na požadavky, které jsou po termínu plnění. Dále také helpdesk.cz poskytuje automaticky generované výkazy, které pomáhají při řešení, organizaci a monitoringu jednotlivých požadavků.

Efektivní tiketovací systém pro Váš helpdesk

Vaše požadavky na technickou podporu budou řešeny naším technickým oddělení, které je v případě potřeby plně k dispozici a může se stát Vaším technickým oddělením. K HelpDesku je možné si vyžádat externího proškoleného operátora přímo od nás, který bude specializován přímo podle potřeb klienta. Externista je nepřetržitě dostupný a je přímo podporován naším technickým týmem.

Máte zájem o eHelpdesk?

Neváhejte nás kontaktovat a těšíme se na případnou spolupráci.